Bestil inden kl. 15.00 og afhent inden for 1 time
Gælder alle dage undtagen søndag
Kategorier
Kontakt os

Du kan kontakte os på:

Telefon: 53 73 70 10

Send os en e-mail
Nyhedsbrev

Salgs- og leveringsbetingelser

Generelle regler

Du skal være fyldt 18 år for at købe alkohol i vores webshop.

Generelle oplysninger

Sundbusserne A/S
Aktieselskab
CVR nr. 33046014
Adresse: Færgevej 24, 3000 Helsingør, Danmark
E-mail adresse: webshop@sundbusserne.dk
Telefonnummer: 53 73 70 10
Etableringsår 2010

Betaling

På www.sundbusserne.dk kan der betales med:
Dankort (gebyr se her) og INTERNATIONALE BETALINGSKORT (Mastercard, Visa, American Express etc)

Der tages ikke gebyr ved betaling på www.sundbusserne.dk.

Beløbet hæves først på dit kort, når varerne sendes fra netbutik url. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet. Beløbet hæves på dit kort når varerne er bestilt. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet.

Der tages ikke gebyr ved betaling på www.sundbusserne.dk

Levering

Dine varer kan afhentes hos Sundbusserne A/S, Færgevej 24, 3000 Helsingør i tidsrummet kl. 10.30 – 15.00.

Har du bestilt dine varer inden kl. 10.00 kan varerne afhentes efter kl. 12.00 samme dag. Eller kan afhentning ske næste dag.
Får at modtage din vare fra os, skal du medbringe din ordrereference.

Fortrydelsesret

Du har 14 dages fortrydelsesret, når du handler på www.sundbusserne.dk.

Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag du;
a) har modtaget din vare
b) får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvis
c) får det sidste parti, eller den sidste del i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om levering af en vare, der består af flere partier eller dele

Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives ved MAIL TIL WEBSHOP@SUNDBUSSERNE.DK MED ANGIVELSE AF DIN BANKFORBINDELSE (REGISTRERINGSNUMMER OG KONTONUMMER – FOR SVENSKE BANKEN IBAN-NUMMER OG SWIFT-CODE. I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du kan også vælge at benytte vores standardfortrydelsesformular og sende med retur.

Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.

NÅR VAREN ER AFLEVERET RETUR OG GODKENDT AF SUNDBUSSERNE A/S OVERFØRES DIT KØBSBELØB TIL DEN KONTO DER ER ANGIVET I MAIL OM ØNSKET RETURNERING.

Returnering

Du skal AFLEVERE din ordre retur til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af varen. Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.

Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet. NÅR VAREN ER AFLEVERET RETUR OG GODKENDT AF SUNDBUSSERNE A/S OVERFØRES DIT KØBSBELØB TIL DEN KONTO DER ER ANGIVET I MAIL OM ØNSKET RETURNERING.


Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have AFLEVERET den.
Hvis du fortryder købet, skal varen AFLEVERES til: SUNDBUSSERNE A/S, FÆRGEVEJ 24, 3000 HELSINGØR, DANMARK


Hvad skal jeg AFLEVERE med tilbage?

Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen.

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.

Reklamationsret

Købelovens mangelsregler kan finde anvendelse på varekøb.

Når du handler på www.sundbusserne.dk har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Hvor hurtigt skal jeg reklamere?

Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer indenfor to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Vi refunderer rimelige fragtomkostninger

Er reklamationen berettiget refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger.

Varen sendes til:

SUNDBUSSERNE A/S, FÆRGEVEJ 24, 3000 HELSINGØR, DANMARK

Vi har brug for følgende information, når du sender varen til os

Når du returnerer varen, bedes du oplyse, hvad problemet er, så detaljeret som muligt.

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.


Persondatapolitik

For at du kan indgå aftale med os på www.sundbusserne.dkl, har vi brug for følgende oplysninger:

Navn
Adresse
Telefonnummer
E-mail adresse

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne UDLEVERE varen til dig.

Personoplysningerne registreres hos SUNDBUSSERNE A/S, FÆRGEVEJ 24, 3000 HELSINGØR, DANMARK og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

Når der indsamles personoplysninger via vores website, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.

Direktøren for SUNDBUSSERNE A/S har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.

Vi opbevarer ikke kundeoplysninger krypteret.

Vi transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.

Oplysninger afgivet til www.sundbusserne.dk videregives eller sælges på ingen måde til tredjemand, og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger.
Ved tilmelding til nyhedsbrev registrerer vi din e-mail adresse. E-mail adressen videregives ikke til andre.

Som registreret hos SUNDBUSSERNE A/S har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til SUNDBUSSERNE A/S via e-mail WEBSHOP@SUNDBUSSERNE.DK

Klageadgang

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til WEBSHOP@SUNDBUSSERNE.DK. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til http://www.forbrug.dk/